مطالب مهم مطالب مهم .

مطالب مهم

ضايعات آهن را كجا بفروشيم؟

ضايعات آهن را كجا بفروشيم؟ و موارد استفاده از ضايعات
افرادي كه در شغل خودبا  پسماند فلزي زيادي روبرو هستند مي ‌توانند با فروش آن ها علاوه بر كمك به حفظ محيط زيست هزينه اي را نيز دريافت كنند. اما همانطور كه گفته شد اين افراد نمي ‌دانند كه ضايعات آهني خود را در كجا به فروش برسانند.

 

 

فروش ضايعات آهني

قبل از پاسخ به سوال “ضايعات آهن را كجا بفروشيم؟”  توضيح مختصري در رابطه با ضايعات و پسماندهاي آهني و فلزي در اختيارتان قرار داده ايم. ضايعات آهن مواد قابل بازيافتي هستند، كه در زمان توليد محصولات آهني ايجاد مي‌شوند. يا در مواردي ضايعات محصولات آهني و فلزي هستند كه عمر آنها به پايان رسيده است.

ضايعات از منابع مختلفي مي‌تواند توليد شوند و اكثر آنها از نظر ظاهري و شيميايي متفاوت هستند. برخي داراي مواد با ارزش مي باشند. در واقع بسته به اين‌كه اين فلزات در چه مواردي استفاده خواهند شد از مواد مختلف تشكيل مي‌شوند.

اكثر كارخانه ها نيز با اين مشكل كه ضايعات آهن را كجا بفروشيم؟ مواجه هستند. كارخانه هايي كه محصولات فولادي و آهني توليد ميكنند، روزانه ممكن است با تعداد و حجم زيادي از ضايعات مواجه شوند. معمولاً در مواردي كه فلزات قابل بازيابي هستند  آن ها را دوباره مصرف مي كنند.

براي خريد و فروش ضايعات خود به بالاترين قيمت به وب سايت ضايعات بازار مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۰:۱۲ توسط:fateme موضوع: نظرات (0)

پرسودترين ضايعات كدام است؟

ضايعات سود آور
همان طور كه گفته شد ضايعات دامنه وسيعي از كالاها، اجناس و انواع قطعات و اشيا كاربردي را شامل مي­شود. هر كدام از انواع ضايعات، ارزش و بهاي ويژه خودش را دارد. بنابراين قيمت گذاري آن ها متفاوت خواهد بود.

ضايعات بازيافتي

همچنين بعضا اختلاف قيمت بين انواع ضايعات مي­تواند در محدوه هاي متفاوتي قرار گيرد. در واقع برخي از ضايعات، بسيار ناچيز و نا قابل هستند و صرفا براي جلوگيري از اسراف و يا كاهش حداقلي هزينه هاي توليد آن محصول، بازيافت مي­شوند. دليل قيمت پايين ضايعات اين گونه محصولات، قيمت پايين محصول توليد اوليه و نوي آنها است.

در مقابل؛ برخي ضايعات وجود دارند كه داراي ارزش و قيمت نسبتا بالايي هستند و بازيافت آن ها صرفه اقتصادي قابل توجهي را به همراه خواهد داشت. علت ارزش بالاي اين ضايعات را مي توان در كاربرد و كارايي آن ها جست و جو نمود. ضايعات اين محصولات، همان ضايعات به صرفه و سود آور هستند. در واقع بازيافت و خريد و فروش اين گروه از ضايعات پر سود به حساب مي آيد.

براي خريد و فروش ضايعات خود به بالاترين قيمت به وب سايت ضايعات بازار مراجعه كنيد.


برچسب: ضايعات" ضايعات پرسود"،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۹:۲۶ توسط:fateme موضوع: نظرات (0)

بهترين وكيل كرمانشاه

بهترين وكيل كرمانشاه كيست؟
وقتي يك مشكل حقوقي برايمان به وجود مي آيد اولين چيزي كه به ذهنمان خطور مي كند اين است كه به يك وكيل خوب و قابل اعتماد مراجعه كنيم تا بتوانيم سوالات خود را از او بپرسيم يا پرونده ي خود را براي طي كردن مراحل رسيدگي در دادگاه به او بسپاريم، اما شايد ندانيم كه بهترين وكيل كيست

دوستان عزيزي كه در شهر كرمانشاه ساكن هستند و به دنبال بهترين وكيل در كرمانشاه مي باشند سايت برترين وكيل را پيشنهاد مي كنم اين سايت سعي در معرفي بهترين وكيل ها دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۵۱ توسط:fateme موضوع: نظرات (0)

خدمات حسابداري، مالي و مالياتي در پونك

خدمات حسابداري، مالي و مالياتي چيست؟
همان گونه كه گفته شد، خدمات حسابداري، مالي و مالياتي در پونك از جمله خدماتي است كه همه ي شركت ها در پونك و سراسر جهان به آن نياز دارند. همه ي اين خدمات، خدمات مجزايي هستند كه شركت هاي حسابداري به دليل تخصص در اين رشته ها مي توانند به درستي به كسب و كارها و مشاغل ارائه دهند. ارائه ي اين گونه خدمات به شما اين امكان را مي دهد تا ديگر نگران گردش پول و ضرر و زيان هاي موجود در شركت ها نباشيد. شركت هاي حسابداري معمولا با نصب و راه اندازي نرم افزارهاي حسابداري مخصوص براي اندازه ي شركت و نوع شركت در كنترل و توسعه ي اين مشاغل كمك شاياني مي كنند.

 محله ي پونك
پونك محله اي خوش آب و هوا، امروزي و بسيار آرام است. اين محله در شمال تهران واقع شده است. افزايش جمعيت در اين محله طبق آمار سرشماري كه در سال 1390 گرفته شد، حدود 29000 نفر مي باشد. در محله ي پونك همانند ديگر جاهاي تهران مشاغل زيادي در حال فعاليت هستند، پس اين مشاغل به احتمال زياد به چالش هاي مالياتي و حسابداري و مالي برخورد خواهند كرد و براي حل اين چالش ها نياز به يك مجموعه ي كاردان و با تجربه و سابقه ي درخشان در اين حوزه ها دارند كه شركت ها و سازمان ها بتوانند به اين مجموعه ها اعتماد كنند و مديريت پول خود را به آن ها محول كنند. شركت آگاه حساب يكي از شركت هايي مي باشد كه در سراسر كشور آماده ي خدمت رساني به موديان خود مي باشد. اين شركت با سابقه اي چندين ساله و جلب اعتماد موديان خود و انجام مسوليت هاي خود به درستي توانسته صفت بهترين شركت حسابداري را اخذ كند.

خدمات شركت آگاه حساب

يكي از بهترين شركت هاي حسابداري، كه در تجربه و سابقه ي كار و سرمايه ي نيروي انساني در بالا ترين رتبه قرار مي گيرد، شركت آگاه حساب است. اين شركت جهت رفع نيازهاي حسابداري و مديريت شركت ها، موسسات، كارخانه جات و ارتقاء سطح كيفي اطلاعات مالي و سيستم هاي مديريتي و ايجاد انضباط مالي در بخش هاي دولتي، خصوصي و عمومي آغاز به فعاليت نموده است. اين شركت تمام فعاليت هاي خود را با كادر مجرب و متخصص در اين زمينه ها به سرانجام مي رسانند.

براي كسب اطلاعات در مورد خدمات حسابداري، مالي و مالياتي در پونك به وب سايت آگاه حساب مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۴۶ توسط:fateme موضوع: نظرات (0)